Politica de Retur
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul (persoana fizică) are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
❗Nu se acceptă returul produselor comandate de către persoane juridice (firme, PFA, fundații, societăți non-profit).
Pași pentru returnare produs / produse:
- Verificați în primul rând dacă aveți comanda la Lofy.ro (nu ne asumăm dacă ne transmiteți colete ce nu ne aparțin).
- Notificarea telefonică sau scrisă că se dorește retur nu rezultă în nicio obligație din partea Lofy.ro, returul fiind obligația clientului.
- Completați Formularul de retur din contul dvs
- Trimiteti Produsul/Produsele la Adresa: Strada Scolii nr 19 Comuna Afumati judetul Ilfov
- Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar sunt exceptate de la dreptul de retur.
- Nu acceptăm formulare / cont IBAN trimise pe următoarele canale: e-mail, Chat, Facebook, Whatsapp, mesaje text, telefon.
- Chemați un curier în afara de GLS și Poșta Română.
- Pentru schimb de produse Completati Formularul.
- Comenzile care au fost livrate cu ofertă de transport gratuit, la solicitarea returului, plata transportului va fi oprită din suma totală de rambursat.
- Păstrați numărul AWB primit de la curier, pentru a urmări statusul coletului dvs. Clientul are obligația de a-și urmări livrarea coletului conform numărului de AWB.
- Ne transmiteți coletul, iar plata se face în maxim 14 zile de la primirea coletului. Nu ne asumăm obligația de a contacta telefonic/mail/mesaje chat/Facebook pentru primirea coletului dvs.
- Confirmarea că s-a primit coletul reiese din AWB-ul primit de la curierul prin care ați trimis coletul.
Returnarea contravalorii produsului:
Returnarea contravalorii prețului de achiziție a produsului se va face de către Lofy.ro, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 și 3, în termen de 14 zile, prin una dintre următoarele opțiuni:
- virament bancar: în contul specificat;
- refund pe cardul prin care a fost efectuată plata (doar pentru comenzile plătite cu cardul).
Returul este acceptat dacă îndeplinește următoarele condiții:
- Plata transportului pentru retur revine în sarcina clientului.
- Nu se acceptă retur la produsele distruse sau deteriorate.
- Nu vor fi acceptate colete returnate cu plata RAMBURS la noi.
- Nu vor fi acceptate colete returnate cu plata transportului la noi.
- Nu ridicăm coletele trimise prin Poșta Română.
Politica de colet refuzat
După ce comanda a fost finalizată și predată curierului, acesta intră în sarcina curierului să ia legătura cu dvs. și să vă anunțe ora la care ajunge la dvs. Dacă nu vă aflați în zonă la momentul sosirii curierului, aceștia au dreptul la 3 încercări să vă predea coletul. Dacă nu reușiți să ridicați coletul, acesta se întoarce la expeditor (Lofy.ro). Mai transmitem încă o dată coletul la dvs. dacă ne solicitați acest lucru. Dacă și de această dată coletul se întoarce refuzat, avem dreptul să nu mai transmitem la această adresă.
Service produse:
- Produsele defecte vor fi trimise în service pentru reparații.
- Dacă nu se pot repara, vom încerca înlocuirea lor cu un produs nou, în limita stocurilor disponibile.
- În cazul în care înlocuirea nu este posibilă, vom returna suma totală plătită de client pentru produs, prin transfer bancar, în contul acestuia.
Produsele care nu se încadrează în condițiile de Retur:
Nu se accepta RETUR pentru:
- Produsele utilizate necorespunzător de către consumatori, care au suferit daune în urma acestei utilizări inadecvate.
- Produsele de igienă personală, cum ar fi periuțele de dinți, perii de păr, plăci de păr, mașini de tuns, ondulatoare de păr.
- Produsele pentru bucătărie folosite.
- Produsele cosmetice, de machiaj și de îngrijire a pielii. Acestea nu pot fi returnate din motive de igienă și protecția sănătății clienților noștri. Excepție fac doar produsele sigilate.
- Produsele care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente (de exemplu, un produs ambalat în vid, a cărui desigilare și intrare în contact cu aerul îi alterează proprietățile în mod ireversibil).
- Consumabile.
- Schimbul de produse : Daca clientul solicita schimb pentru unul sau mai multe produse sparte sau deteriorate din vina transportului. Este datoria clientului ca atunci cand preia coletul de la curier sa verifice coletul daca se aud zgomote ca si cand ar fi ceva spart in interior si daca are aceste dubii sa filmeze desfacerea coletului pentru a ne prezenta dovezi clare ca asa a ajuns coletul.Daca clientul nu detine aceste dovezi ne rezervam dreptul de a nu accepta schimbul de produs/e. In astfel de situatii nici retur nu se accepta.